czwartek, 7 marca 2019

Notka osiemdziesiąta ósma ♦

Witajcie kochani !

 Przybywamy do Was z kolejną notką, w której zobaczycie aż 42 postaci! Mamy nadzieję, że postacie jakie tutaj zobaczycie się Wam spodobają. Zapraszamy więc do pobierania oraz zamawiania ikonek - Kasiczka i Milagros ♥

 

Wszystkiego najlepszego kobietki z okazji Dnia Kobiet ♥ Oby każde marzenia nam się spełniły a każdy dzień obfitował w coraz to lepsze miłe doznania!  


Kasiczka: Baris Arduc, Eda Ece i Sevda Erginci, Eduardo Santamarina, Hazal Filiz Kucukkose, Hazal Subasi i Erkan Meric, Ilona Lewandowska-Janyst, Kareena Kapoor, Nieznane pary młode, Oyku Karayel, Priyanka Chopra, Rani Mukherjee i Saif Ali Khan, Sarp Can Koroglu, Scarlet Gruber i Emmanuel Orenday, Stefan Pawłowski, William Levy, Katarzyna Grabowska, Katarzyna Grabowska i Michał Meyer, Marta Chodorowska i Piotr Ligienza, Nieznane kobiety, Nieznane kobiety w ciąży oraz Nieznane pary.


Milagros: Belinda, Burak Deniz, Cagla Naz Kargi, Christian de la Campa, Dafne Keen, Daniel Radcliffe, Daniela Spanic, Danna Paola, Famke Janssen, Funda Eryigit, Naz Sayiner, Pitbull, Robert Downey Jr., Zbiorowe (W obronie honoru), Nieznane dzieci (córeczka i synek), Nieznane dzieci (córeczka), Nieznane mamy (córeczka i synek), Nieznane mamy (córeczka), Nieznane pary (ciąża), Nieznane przyjaciółki oraz Nieznane rodziny.

 

 

Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!

 

Kasiczka

Baris Arduc ♦







Eda Ece ♦

Sevda Erginci ♦








Eduardo Santamarina ♦








Hazal Filiz Kucukkose ♦








Hazal Subasi ♦

Erkan Meric ♦








Ilona Lewandowska-Janyst ♦








Kareena Kapoor ♦








Nieznane pary młode ♦








Oyku Karayel ♦








Priyanka Chopra ♦








Rani Mukherjee ♦

Saif Ali Khan ♦








Sarp Can Koroglu ♦








Scarlet Gruber ♦

Emmanuel Orenday ♦








Stefan Pawłowski ♦








William Levy ♦








Katarzyna Grabowska ♦








Katarzyna Grabowska ♦

Michał Meyer ♦








Marta Chodorowska ♦

Piotr Ligienza ♦








Nieznane kobiety ♦








Nieznane kobiety w ciąży ♦








Nieznane pary ♦









Milagros

Belinda ♦







Burak Deniz ♦








Cagla Naz Kargi ♦








Christian de la Campa ♦








Dafne Keen ♦








Daniel Radcliffe ♦








Daniela Spanic ♦








Danna Paola ♦








Famke Janssen ♦








Funda Eryigit ♦








Naz Sayiner ♦








Pitbull ♦








Robert Downey Jr. ♦








Zbiorowe 

(W obronie honoru) ♦








Nieznane dzieci 

(córeczka i synek) ♦








Nieznane dzieci 

(córeczka) ♦








Nieznane mamy 

(córeczka i synek) ♦








Nieznane mamy 

(córeczka) ♦








Nieznane pary 

(ciąża) ♦








Nieznane przyjaciółki ♦








Nieznane rodziny ♦








Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!

14 komentarzy:

  1. Pobrałam wszystko z: Iloną Lewandowską-Janyst, Katarzyną Grabowską i Katarzyna Grabowska i Michał Mejer <3 Dzięki!
    - Clara G.

    Zamawiam: Asia i Piotr ,,Zakochani po uszy" dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram Hazal Filiz Kucukkose : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam zbiorowe(z obronie honoru) i Gabriela Spanic. Ale masz napisane Daniela. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram Scarlet Gruber. ;]
    Oczywiście serialowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobrałam nieznane młode pary
    pobrałam nieznane mamy z córeczką
    pobrałam nieznane zakochane pary
    pobrałam nieznane dziewczyny
    pobrałam nieznane przyjaciółki
    pobrałam nieznane pary w ciąży
    pobrałam nieznane rodziny
    pobrałam nieznane dzieci córeczka
    pobrałam nieznane dzieci córeczka i synek
    nieznane mamy córeczka i synek też pobrałam


    OdpowiedzUsuń
  6. Pobrała Katarzynę Grabowską
    Lika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram " Marta Chodorowska i Piotr Ligienza"

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobrałem nieznane kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  9. zamawiam fabiana dudę z rancza

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniec przyjmowania zamówień!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram Hazal Filiz Kucukkose
    DDzięki to ja Yagmur

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobrałam 4 nieznane kobiety, trzy nieznane pary i dwie foty Belindy

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabieram trzy nieznane pary i jedno foto Buraka Deniza

    OdpowiedzUsuń

Pobierasz? Zamawiasz? Daj znać ; )

Obserwatorzy