czwartek, 3 maja 2018

Notka szesnasta ♦

Witajcie.

Przybywamy do Was z kolejną notką, w której zobaczycie nasze ikonki oraz te, które zostały przez Was zamówione. Dziękujemy za pobrania ikonek oraz złożenie zamówień. 

Przepraszam, że kolejna notka została dodana tak późno ale wynikły u mnie pewne problemy. Niestety przez jakiś czas notki będą ukazywały się rzadziej. - Wasza Kasiczka..

Kilka spraw technicznych:
  • będziemy dodawały ikonki postaci jakie nam się podobają.
  • będziemy również wykonywać zamówienia dla Was. Zamówienia zostawiajcie w komentarzach pod ostatnią opublikowaną notką. Inne nie będą brane pod uwagę. Napisz dokładnie jaka to ma być postać (aktor, aktorka, postać z serialu, filmu, prywatne czy inne itp.)  
 
A teraz przechodzimy do sedna notki czyli do postaci przewidzianych na dzisiejszą notkę.

 Kasiczka: Birce Akalay i Ibrahim Celikkol, Burak Deniz, Hazal Subasi, Nieznani mężczyźni, Seda Guven, Sinem Unsal i Timur Olkebas, Nieznane pary oraz Nieznani przyjaciele.
 
 Milagros: Beren Saat, Kathryn Morris, Nilay Deniz, Paola Rey, Sarah Michelle Gellar, Vildan Atasever, Lili Reinhart, Nieznane kobiety oraz Nieznane przyjaciółki.

 Shinigami: Candice King, Katerina Graham oraz Nina Dobrev.
 

Zapraszamy do pobierania oraz zamawiania ikonek - Kasiczka, Milagros oraz Shinigami ♥

Kasiczka

 Birce Akalay i Ibrahim Celikkol ♦






Burak Deniz ♦






Hazal Subasi ♦






Nieznani mężczyźni ♦






Seda Guven ♦






Sinem Unsal i Timur Olkebas ♦






Nieznane pary ♦






Nieznani przyjaciele ♦







Milagros

 Beren Saat ♦






Kathryn Morris ♦






Nilay Deniz ♦






Paola Rey ♦






Sarah Michelle Gellar ♦






Vildan Atasever ♦






Lili Reinhart ♦






Nieznane kobiety ♦






Nieznane przyjaciółki ♦







 Shinigami

 Candice King ♦






Katerina Graham ♦






Nina Dobrev ♦







Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!



 
 
 
 
 
 

15 komentarzy:

  1. Zapraszamy do pobierania i zamawiania ikonek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawiam: Julię Kamińską jako Natalię w ,,Singielce" :) Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobralam 4 fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobrałam 2 ikonki z folderu: nieznane kobiety.
    Piece of my heart :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobrałem kilka zdjęć
    Nieznani mężczyźni

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę jedno zdjęcie ...
    кυвα ѕтуℓєѕ ( мαятιиєz )

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobrałam 4 zdjęcia Niny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobrałam dwa zdjęcia Niny :):*

    OdpowiedzUsuń
  9. pobrałam BEREN SAAT

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniec przyjmowania zamówień!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobrałam: Ninę Dobrev
    - Katherine

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobrałem jedną nieznani mężczyźni i trzy nieznani przyjaciele.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze jedną wziąłem Buraka Deniza

    OdpowiedzUsuń

Pobierasz? Zamawiasz? Daj znać ; )

Obserwatorzy