czwartek, 1 sierpnia 2019

Notka sto siódma ♣

Witajcie kochani !

 Przybywamy do Was z kolejną notką, w której zobaczycie aż 26 postaci! Mamy nadzieję, że postacie jakie tutaj zobaczycie się Wam spodobają. Zapraszamy więc do pobierania oraz zamawiania ikonek - Kasiczka i Milagros ♥

 

Przypominamy! 

Zamówienia przyjmujemy tylko pod ostatnią dodaną notką!


Kasiczka: Baris Arduc, Baris Arduc i Salih Bademci, Elcin Sangu i Baris Arduc, Maite Perroni, Paweł Jasionowski, Selena Gomez i Drew Seeley, Camila Cabello, Nieznane dzieci (synek i córeczka), Nieznane kobiety (smutne), Nieznane kobiety (ze zwierzętami), Nieznane kobiety w bieliźnie, Nieznane mamy (synek i córeczka) oraz Nieznane przyjaciółki.


Milagros: Aaron Stanford, Akira Akbar, Colin Ford, Eric Dane, Lily James, Sienna Miller, Christina Aguilera, Nieznane dzieci (córeczka), Nieznane kobiety w ciąży, Nieznane mamy (córeczka), Nieznane pary, Nieznane rodziny oraz Kitsune.



Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!

 

Kasiczka

Baris Arduc ♣







Baris Arduc ♣

Salih Bademci ♣








Elcin Sangu ♥

 Baris Arduc ♥








Maite Perroni ♣








Paweł Jasionowski ♣








Selena Gomez ♥

Drew Seeley ♥








Camila Cabello ♣








Nieznane dzieci 

(synek i córeczka) ♣








Nieznane kobiety 

(smutne) ♣








Nieznane kobiety

 (ze zwierzętami) ♣








Nieznane kobiety w bieliźnie ♣








Nieznane mamy 

(synek i córeczka) ♣








Nieznane przyjaciółki ♣









Milagros

Aaron Stanford ♣







Akira Akbar ♣








Colin Ford ♣








Eric Dane ♣








Lily James ♣








Sienna Miller ♣








Christina Aguilera ♣








Nieznane dzieci 

(córeczka) ♣








Nieznane kobiety w ciąży ♣








Nieznane mamy

 (córeczka) ♣








Nieznane pary ♥








Nieznane rodziny ♣








Kitsune ☺









Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!

25 komentarzy:

  1. Pobrałam: Akira Akbar ♣ nieznane dzieci córeczka i Synek nieznane dzieci córeczka Nieznane dziewczyny smutne zakochana pary nieznanane przyjaciółki nieznane dziewczyny ze zwierzętami nieznane rodziny nieznane mamy córeczka i synek nieznane dziewczyny w bieliźnie nieznane mamy córeczka nieznane rodziny dziękuję pozdrawiam :D Hannah

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawiam Katherine Pierce ,,Pamiętniki Wampirów" dziękuję <3
    - Katherine

    OdpowiedzUsuń
  3. ,, . Pobieram jedno zdjecie " Nieznane kobiety
    (ze zwierzętami) ♣ "

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram drew i Selena Gomez dziękuję śliczny blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiam Woodes Rogersa i Farye Sultan .Oraz nieznane pary najlepiej połnagie.Proszę Milagros o wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy zamówienie zostało pobrane?

      Usuń
    2. A dlaczego ty się pytasz PANI KASICZKO?
      Ale odpowiadając tak zamówione kitsune wykorzystam do kolaża postaci jednak teraz chciałabym aby te pytania zadawała tylko Milagors ,gdyż tylko jej chce odpowiadać czy jest to możliwe ?

      Usuń
    3. Niestety ale za bloga odpowiadam tylko ja. Milagros nie ma konta na google. A za takie teksty niestety ale nie wykonamy już dla Ciebie żadnego zamówienia. Zero szacunku z Twej strony więc żegnamy Panią.

      Usuń
    4. Serio ,a jak mam nie mówić na ciebie Pani jeśli jesteś właścicielką konta.Właściwie nawet nie wiem o co teraz droga autorko masz do mnie Ale.Czy nazwanie cię panią było zbyt słabe .Wiesz dobrze ,że nie podobały mi się białe paski dlatego wolałam zdjęcia od Milagors.Jednak zastanawia mnie jaki prawem możesz wypowiadać się za nią ,a może Milagors i Kasiczka to jedna i ta sama osoba.
      Mam nadzieję ,że nie. Mam nadzieję ,że Milagors nie ma mi za złe ,że wole od niej zamawiać jeśli pani nadal widzi we mnie wroga.

      Usuń
    5. Podaj swoje konto na nk to Milagros do Ciebie napisze.

      Usuń
    6. Co to da przecież zablokowaliście mnie oraz moje znajome z Niemiec .Ciekawe za co zablokowaliście Monikę i Wiktorię.Jak co ten Anonim to nie moja zasługa ale znajomego więc liczę ,że mu nie odmówicie Woodes Rogersa .A swoją drogą to dobry serial więc może jeśli bym mogła jednak prosić o coś to do zamówienia anonima proszę Kapitan Flinta z tego serialu.

      Usuń
    7. Ja zablokowałam bo to moje konto na nk. Milagros ma swoje konto.

      Usuń
    8. Rozumiem jednak nadal nie wiem za co je zablokowałaś ?

      Usuń
  6. Zamawiam Woodes Rogersa z Black Salis i Farye Sultanz z Wspaniałego Stulecia :Kosem

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniec przyjmowania zamówień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobrałem jedną nieznaną, smutną kobietę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram Maite Perroni .

    OdpowiedzUsuń
  10. pobrałam nieznane dziewczyny smutne nieznane dziewczyny smutne nieznane dziewczyny zwierzęta zakochane pary nieznane przyjaciółki

    OdpowiedzUsuń
  11. pobrałam Camillę, Maite i nieznane

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobralam maite perroni oraz nie znane przyjaciolki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobralam maite perroni oraz nie znane przyjaciolki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobrałam dwa zdjęcia Sienna Miller, jedno Lily James, 4 Kobiety w bieliźnie i 4 nieznane kobiety ze zwierzętami

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobrałem jedno zdjęcie Eric Dane

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobieram drew i Selena Gomez To Kate

    OdpowiedzUsuń

Pobierasz? Zamawiasz? Daj znać ; )

Obserwatorzy