środa, 10 lipca 2019

Notka sto piąta ♣

Witajcie kochani !

 Przybywamy do Was z kolejną notką, w której zobaczycie aż 16 postaci! Mamy nadzieję, że postacie jakie tutaj zobaczycie się Wam spodobają. Zapraszamy więc do pobierania oraz zamawiania ikonek - Kasiczka i Milagros ♥

 

Przypominamy! 

Zamówienia przyjmujemy tylko pod ostatnią dodaną notką!


Kasiczka: Aishwarya Rai Bachchan, Artur Żmijewski, Gokberk Demirci, Ozge Yagiz, Ozge Yagiz i Gokberk Demirci, Shannen Doherty i Luke Perry, Zbiorowe (Beverly Hills, 90210) oraz Apolinarski Group.


Milagros: Amanda Bynes, Cate Blanchett, Dafne Keen, Jennifer Lawrence, Michael Fassbender, Taylor Kitsch, Jasmine Villegas oraz Johnny Depp.

 

 

Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!

 

Kasiczka

Aishwarya Rai Bachchan ♣







Artur Żmijewski ♣








Gokberk Demirci ♣








Ozge Yagiz ♣








Ozge Yagiz ♥

Gokberk Demirci ♥








Shannen Doherty ♥

 i 

Luke Perry ♥








Zbiorowe 

(Beverly Hills, 90210) ♣








Apolinarski Group ♣









Milagros

Amanda Bynes ♣







Cate Blanchett ♣








Dafne Keen ♣

 







Jennifer Lawrence ♣








Michael Fassbender ♣








Taylor Kitsch ♣








Jasmine Villegas ♣








Johnny Depp ♣








Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!

16 komentarzy:

  1. hej kochane fotki są u was wspaniałe the best jesteście
    zamawiam : dziewczyny wesołe w bieliźnie zakochane pary nieznane mamy córeczka nieznane mamy córeczka i synek nieznane rodziny nieznane dzieci córeczka nieznane przyjaciółki nieznane dzieci synek i córeczka nieznane dziewczyny ciąża

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę wesołe nieznane kobiety. I rihanna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale po ostatnich wyzwiskach z Twojej strony nie będziemy już wykonywać dla Ciebie zamówień. Pozdrawiamy.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio! A nie sądzicie ,że nie miałam się prawa wkurzyć jak tak dobre zdjęcia zajeba*** tym białym paskiem przecież tego nie da się ustawić na nk ,a nie wiem dlaczego nie pytacie zamawiających czy chcą mieć takie paski .Sądzie ,że to nie moja wina ,że mnie wtedy poniosło i liczę ,że chociaż byście wykonali te zamówienie z Bk-117 na pogodzenie ale bez pasków białych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie odpowiadają Ci nasze ikonki to nie będziemy wykonywać żadnych dla Ciebie. To jest nasza ostateczna decyzja. Nie szanowanie naszej pracy tym oto właśnie skutkuje. Pozdrawiamy.

      Usuń
    2. Szanuje wasze prace jednak nie odpowiada mi te białe paski bez nich ikonki wyglądają lepiej .Właściwie dlaczego je dodajecie u Jacka Sparrowa nie zostały dodane .Przepraszam jeśli poczuliście się urażone po prostu w tamten dzień zmarł mi ktoś bliski i te białe tło mnie drażniło. Może zapomnijmy o tych białych paskach poprostu wykonujcie tak jak lubicie ,a ja najwyżej będę wbierać te bez pasków.Raz jeszcze przepraszam i chciałabym abyście jednak wykonali ikonki z BK-117.

      Usuń
    3. Niestety ale nie wykonamy już żadnych ikonek dla Ciebie. Nie po takich wyzwiskach. My nie jesteśmy od tego by to nas można się było wyżywać to raz a dwa, że z paskami akurat te ikonki były lepsze bo gdybyśmy je skadrowały to by wyszły tragicznie a chcemy by ikonki miały wygląd a nie tylko właściwy rozmiar.

      Usuń
    4. Szkoda ,gdyż sądziłam,że się dogadamy zwłaszcza ,że przeprosiłam w takim bądź razie mam inną prośbę i liczę ,że ją uszanujecie.Na nk od tak zablokowaliście moje znajome Monikę i Wiktorię.Proszę więc o to abyście je odblokowały.Mnie możecie mieć w dupie ale im się nie należy obrywanie za to ,że mam odmienne zdanie o waszych ikonach ,a właściwie to wykadrowanych zdjęciach.

      Usuń
    5. Ps:Ciekawa jestem zdania drugiej autorki.Gdyż narazie tylko moja imieniczko się odzywasz.A prawdę mówiąc to co wstawiacie nie można nazwać ikonami bo ikony na blogspot mają być własnym tworem czyli zmienione tło lub kolor itd.To co robicie to tak naprawdę wykadrowane zdjęcie. Szkoda mi was,że nie przyjmujecie krytyki na klatę.Zwłaszcza, że naprawdę uważałam zwłaszcza ciebie Kasiu za miłą osobę zwłaszcza na nk.

      Usuń
  7. Pobrałam Ozge Yagiz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za kolejną pobraną Michaela Fassbendera ^^

    OdpowiedzUsuń

Pobierasz? Zamawiasz? Daj znać ; )

Obserwatorzy