piątek, 14 czerwca 2019

Notka sto trzecia ♣

Witajcie kochani !

 Przybywamy do Was z kolejną notką, w której zobaczycie aż 24 postaci! Mamy nadzieję, że postacie jakie tutaj zobaczycie się Wam spodobają. Zapraszamy więc do pobierania oraz zamawiania ikonek - Kasiczka i Milagros ♥

 

Przypominamy! 

Zamówienia przyjmujemy tylko pod ostatnią dodaną notką!


Kasiczka: Deepika Padukone, Fernando Colunga, Hande Ercel i Burak Deniz, Katarzyna Grabowska i Michał Meyer, Kerem Bursin, Yagmur Akdag, Amine Gulse, Nieznane dzieci (synek i córeczka), Nieznane kobiety, Nieznane kobiety w ciąży, Nieznane mamy (synek i córeczka) oraz Nieznane rodziny.


Milagros: Abby Ryder Fortson, Boyd Holbrook, Elizabeth Olsen i Chris Evans, Isabella Damla Guvenilir, Kaan Irevul, Scarlett Johansson, Scarlett Johansson i Mark Ruffalo, Hilary Duff, Nieznane dzieci (córeczka), Nieznane mamy (córeczka), Nieznane pary oraz Nieznane przyjaciółki.



Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!

 

Kasiczka

Deepika Padukone ♣







Fernando Colunga ♣








Hande Ercel ♥

Burak Deniz ♥








Katarzyna Grabowska ♥

Michał Meyer ♥








Kerem Bursin ♣








Yagmur Akdag ♣








Amine Gulse ♣








Nieznane dzieci

 (synek i córeczka) ♣








Nieznane kobiety ♣








Nieznane kobiety w ciąży ♣








Nieznane mamy 

(synek i córeczka) ♣








Nieznane rodziny ♣









Milagros

Abby Ryder Fortson ♣







Boyd Holbrook ♣








Elizabeth Olsen ♥

Chris Evans ♥








Isabella Damla Guvenilir ♣








Kaan Irevul ♣








Scarlett Johansson ♣








Scarlett Johansson ♥

Mark Ruffalo ♥








Hilary Duff ♣








Nieznane dzieci 

(córeczka) ♣








Nieznane mamy

 (córeczka) ♣








Nieznane pary ♥








Nieznane przyjaciółki ♣








Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!

17 komentarzy:

  1. Pobrałam nieznane dzieci córeczka i synek nieznane dziewczyny nieznane dziewczyny w ciąży nieznane dzieci córeczka nieznane mamy córeczka i synek nieznane mamy córeczka nieznane rodziny nieznazne przyjaciółki

    zamawiam : nieznane dziewczyny smutne nieznane dzieci synek i córeczka nieznane rodziny nieznane dzieci córeczka nieznane przyjaciółki nieznane dziewczyny w ciąży nieznane dziewczyny wesołe zakochane pary

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram zdjęcia Anime Gulse

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobrałam zdjęcie nieznane kobiety!

    Purple haze! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. poproszę nieznane kobiety
    i matt damon

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zamówić Demet Ozdemir z Zapach Truskawek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj mam dla ciebie dość mocne zamówienie i licze ,że nie odmówisz ,a mianowicie proszę o ikony wszystkich komisarzy z serialu Alarm für Cobra 11 ale nie razem z głównym komisarzem ale wiesz tak solo.Dla ułatwienia daję ci rozpiskę owych komisarzy z serialu .Dla ułatwienia może być to mix prywatnych zdjęć aktorów oraz postaci jakie grali jednak mam prośbę nie retuszuj zdjęć po przycięciu bo ja i tak z twojej rozmiarówki będę ich zmiejszać i ostatnio jedno zdjęcie nie wyglądało już tak korzystnie więc tylko kadruj ale bez ulepszania.Pozdrawiam

    Komisarze
    -Rainer Strecker (jako Ingo Fischer)
    -Johannes Brandrup (jako Frank Stolte)
    -Erdoğan Atalay (jako Semir Gerkhan)
    -Mark Keller (jako André Fux)
    -René Steinke (jako Tom Kranich)
    -Christian Oliver (jako Jan Richter)
    -Gedeon Burkhard (jako Chris Ritter)
    -Tom Beck (jako Ben Jäger)
    -Vinzenz Kiefer (jako Alexander „Alex” Brandt)
    -Daniel Roesner (jako Paul Renner)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy, bloga prowadzimy we dwie i prosiłabym o zwracanie się do nas a nie do mnie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Rozumiem ,choć nie powiem u obu autorek ikony wcześniejsze były nieco dziwne .Wiem gdyż na istargamie widziałam te fotki .Mam jednak nadzieję ,że obie autorki nie odmówią mi tego zamówienia ,gdyż robię kolaż za niedługo ,a niestety lekko mi sfiksował mój program więc sama nie dam rady zrobić ikon więc licze na was.

      Usuń
    3. Oczywiście, że zamówienie wykonamy aczkolwiek nowa notka ukaże się dopiero po tym weekendzie.

      Usuń
    4. Spoko ,gdyż obawiałam się ,że to zamówienie może was przerazić.

      Usuń
  8. Koniec przyjmowania zamówień!

    OdpowiedzUsuń
  9. pobrałam fotki w ciąży bo tata mi je usunął kochana i pobrałam też Isabella Damla Guvenilir ♣
    dzięki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałam jedną z albumu: Nieznane Kobiety.
    - Katherine

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobrałam jedno zdjęcie Katarzyna Grabowska i Michał Meyer, dwie nieznane kobiety i trzy nieznane pary

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram jedno foto Katarzyna Grabowska i Michał Meyer a także 3 nieznane pary

    OdpowiedzUsuń

Pobierasz? Zamawiasz? Daj znać ; )

Obserwatorzy