czwartek, 19 grudnia 2019

Notka sto dwudziesta ♣

Witajcie kochani !

 Przybywam do Was z kolejną notką, w której zobaczycie 18 postaci! Mam nadzieję, że postacie jakie tutaj zobaczycie się Wam spodobają. Zapraszam więc do pobierania oraz zamawiania ikonek - Kasiczka ♥

 

  Przepraszam, że tak długo nie było nowych notek ale byłam miesiąc czasu w sanatorium, więc nie miałam 

jak dodawać ich - Wasza Kasiczka ♥


Przypominamy! 

Zamówienia przyjmujemy tylko pod ostatnią dodaną notką!


Kasiczka: Aleksandra Adamska i Marcin Korcz, Ana Brenda Contreras i Daniel Arenas, Angelique Boyer, Can Verel, Choi Jin-hyuk, Fahriye Evcen, Hande Ercel i Burak Deniz, Jang Hyuk, Kareena Kapoor, Kento Yamazaki, Natalia Oreiro i Facundo Arana, Neslihan Atagul, Onur Buyuktopcu, Ozcan Tekdemir, Sevda Erginci i Onur Tuna, Stana Katic, Tolgahan Sayisman oraz Tuvana Turkay i Seckin Ozdemir.



Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!

 

Kasiczka

Aleksandra Adamska i Marcin Korcz ♥







Ana Brenda Contreras ♥

Daniel Arenas ♥








Angelique Boyer ♣








Can Verel ♣








Choi Jin-hyuk ♣








Fahriye Evcen ♣








Hande Ercel ♥

Burak Deniz ♥








Jang Hyuk ♣








Kareena Kapoor ♣








Kento Yamazaki ♣








Natalia Oreiro ♥

Facundo Arana ♥








Neslihan Atagul ♣








Onur Buyuktopcu ♣








Ozcan Tekdemir ♣








Sevda Erginci ♥

Onur Tuna ♥








Stana Katic ♣








Tolgahan Sayisman ♣








Tuvana Turkay ♥

Seckin Ozdemir ♥








Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!

13 komentarzy:

  1. pobrałam 2 foty Boyer i 1 Neslihan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniec przyjmowania zamówień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ana Brenda Contreras ♥
    i
    Daniel Arenas ♥pobralam oraz angelina boyer

    OdpowiedzUsuń
  4. Ana Brenda Contreras ♥
    i
    Daniel Arenas ♥pobralam oraz angelina boyer

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Pobieram zdj Angelique Boyrr;*❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobrałam 4 zdjęcia Angelique Boyer

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sobie zabieram 3 zdjęcia Tolgahan Sayisman

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram
    Hande Ercel ♥
    i
    Burak Deniz ♥


    Ps,to ja Yagmur

    OdpowiedzUsuń
  9. Hande Ercel ♥
    i
    Burak Deniz pobieram

    OdpowiedzUsuń

Pobierasz? Zamawiasz? Daj znać ; )

Obserwatorzy