piątek, 9 lutego 2018

Notka druga ♦

 Witajcie.

Przybywamy do Was z kolejną notką, w której zobaczycie nasze ikonki oraz te, które zostały przez Was zamówione. Dziękujemy za pobrania ikonek oraz złożenie zamówień.

Kilka spraw technicznych:
  • będziemy dodawały ikonki postaci jakie nam się podobają.
  • będziemy również wykonywać zamówienia dla Was. Zamówienia zostawiajcie w komentarzach pod ostatnią opublikowaną notką. Inne nie będą brane pod uwagę. Napisz dokładnie jaka to ma być postać (aktor, aktorka, postać z serialu, filmu, prywatne czy inne itp.) 
 
A teraz przechodzimy do sedna notki czyli do postaci przewidzianych na dzisiejszą notkę.

 Kasiczka: Erkan Meric, Hazal Subasi, Hazal Subasi i Erkan Meric, Ibrahim Celikkol, Nieznane pary, Nieznani mężczyźni oraz Rani Mukherjee.

 Milagros: Carmen Villalobos, David Zepeda, Eiza Gonzalez i Sebastian Rulli, Eugenio Siller, Fernanda Castillo, William Levy oraz Nieznane brunetki.
 

Zapraszamy do pobierania oraz zamawiania ikonek - Kasiczka i Milagros ♥

 

Kasiczka

 Erkan Meric ♦






Hazal Subasi ♦






 Hazal Subasi i Erkan Meric ♦






Ibrahim Celikkol ♦






 Nieznane pary ♦






Nieznani mężczyźni ♦






 Rani Mukherjee ♦







Milagros

 Carmen Villalobos ♦






David Zepeda ♦






Eiza Gonzalez i Sebastian Rulli ♦






Eugenio Siller ♦






Fernanda Castillo ♦






William Levy ♦






Nieznane brunetki ♦






 

Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!




19 komentarzy:

  1. Pobrałam dwie ikonki z albumu: Fernanda Castillo :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Livia Brito
    Triumf Miłości
    Odchłań namiętności
    Oblicza miłości
    Włoska narzeczona

    OdpowiedzUsuń
  3. pobieram Hazal
    oraz hazal i erkan
    i poproszę następną notkę z Lele pons

    OdpowiedzUsuń
  4. pobrałam 3 fotki Rani i jedną nieznaną brunetkę :)
    Tiffany XDD .

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobrałam 5 fotek z "nieznane pary" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram dwie fotki z Nieznani mężczyźni . Pozdrawiam мαя¢єℓ

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłam osiem zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobrałem kilka zdjęć
    Nieznane pary
    David Zepeda
    Eiza Gonzalez i Sebastian Rulli

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobrałem wszystkie zdjecia
    Nieznane pary
    Nieznani mężczyźni
    David Zepeda
    William Levy

    OdpowiedzUsuń
  10. pobrałam jedna fotke Raniuski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobrałem: 2 fotki nieznanych par
    Olek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniec przyjmowania zamówień!

    OdpowiedzUsuń
  13. zabieram zdjęcia z
    nieznane pary
    Nikola

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobieram dwie ikonki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Eiza gonzalez i sebastian rulli

    OdpowiedzUsuń
  16. Eiza gonzalez i sebastian rulli

    OdpowiedzUsuń
  17. Pobrałem dwie ikonki nieznanych par i jedną nieznani MĘŻCZYŹNI i jedną Eiza i Sebastian

    OdpowiedzUsuń
  18. Pobrałam dwie nieznane pary

    OdpowiedzUsuń

Pobierasz? Zamawiasz? Daj znać ; )

Obserwatorzy