czwartek, 8 lutego 2018

Notka powitalna.

Witajcie.

Po długim czasie znów wracam do Was z blogiem z ikonkami. Kojarzycie mnie z konta na nk ♦ ikonkowy zawrót głowy. Kiedyś prowadziłam też kilka blogów z ikonkami. W związku z nowym wyglądem na portalu nk postanowiłam, iż ikonki będę znów dodawać tutaj na blogu. Nie będę jednak sama. Przedstawiam Wam Milagros, która również będzie tutaj się razem ze mną udzielała. 

Kilka spraw technicznych:
  • będziemy dodawały ikonki postaci jakie nam się podobają.
  • będziemy również wykonywać zamówienia dla Was. Zamówienia zostawiajcie w komentarzach pod ostatnią opublikowaną notką. Inne nie będą brane pod uwagę. Napisz dokładnie jaka to ma być postać (aktor, aktorka, postać z serialu, filmu, prywatne czy inne itp.) 

A teraz przechodzimy do sedna notki czyli do postaci przewidzianych na dzisiejszą notkę.

Kasiczka:  Aykut Igdeli, Erkan Meric, Hande Ercel, Hande Ercel i Burak Deniz, Hazal Subasi i Erkan Meric oraz Nieznane kobiety.

Milagros: Emma Watson, Gal Gadot, Johnny Depp, Mary-Kate i Ashley Olsen, Sandra Bullock oraz Scarlett Johansson.


Zapraszamy do pobierania oraz zamawiania ikonek - Kasiczka i Milagros ♥


Kasiczka

 Aykut Igdeli ♦






Erkan Meric ♦






 Hande Ercel ♦






Hande Ercel i Burak Deniz ♦






Hazal Subasi i Erkan Meric ♦






Nieznane kobiety ♦







Milagros

Emma Watson ♦






Gal Gadot ♦






Johnny Depp ♦






Mary-Kate i Ashley Olsen ♦






Sandra Bullock ♦






Scarlett Johansson ♦






Pamiętaj !

Pobierasz - napisz, że pobrałaś/pobrałeś.

Dziękujemy !!

 

19 komentarzy:

  1. Rani Mukherjee takie których nie da się znaleźć, najlepiej z filmów. Oraz Nieznane brunetki duuuużo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłam osiem ikonek, z Gal Gadot, Emmą W., i Hande w parze oraz samą :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam 4 zdjęcia z albumu: Nieznane Kobiety :);*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobrane 1 zdj z Hande, 1 zdj z Hande i Burak Deniz i 1 z Gal ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze takie blogi istnieją. Woow zadziwilas mnie. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pobieram hande
    oraz hande i burak
    następną notkę poproszę z lele pons
    są swietne

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobrałam 4 ikonki z kategorii nieznane kobiety :D
    Tu perfect stranger.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobralam dwa zdjęcia. Pozdrawiam иα∂ια ∂ιαиα яσ∂яιgυєz

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobrałam jedno z albumu: Nieznane kobiety :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałem
    Aykut Igdeli
    Erkan Meric

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram Hande Ercel i również jako para z Burak Deniz. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniec przyjmowania zamówień!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobrałam 3 z Nieznanych Kobiet, dzięki! :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobieram sobie foteczki nieznanych kobiet :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobieram hazal subasi i erkan meric

    ,dziękuję...Ps.to ja Zehra

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobrałam 2 nieznane kobiety

    OdpowiedzUsuń
  17. Pobieram Hande Ercel i Burak Deniz ♦

    OdpowiedzUsuń

Pobierasz? Zamawiasz? Daj znać ; )

Obserwatorzy